SeuraJulkaistu: 25.01.2024 11.31

Tiedote - vuoden 2024 maksut

Seuran toiminnan maksuissa vuodelle 2024 on tapahtunut muutoksia. Alla avaamme vuoden 2024 maksuja, niiden perusteita sekä mahdollisuutta hakea tukea seuran tukirahastosta.

Toiminnan maksut 2024:

• Jäsenmaksu 30 €
  • Lajimaksu 60/110 €/harrastaja/laji (jalkapallo ja salibandy: 110 €, muut 60 €)
  • Joukkue-/ryhmämaksu

Jäsenmaksu laskutetaan kerran vuodessa (vuoden alussa) ja jäsenyys on voimassa kalenterivuoden loppuun asti.

Lajimaksu on henkilökohtainen ja lajikohtainen maksu. Lajimaksu laskutetaan joukkueen kausimaksun yhteydessä toimintakauden alkaessa. Lajimaksu maksetaan kerran toimintavuoden aikana. Lajimaksulla katetaan lajiin liittyviä kustannuksia, seuran työntekijöiden palkkoja sekä muita yleisiä seuratoiminnan kuluja. Jalkapallon ja salibandyn lajimaksu on suurempi muihin lajeihin verrattuna, johtuen suunnitelmista palkata osa-aikaiset valmennuspäälliköt molempiin lajeihin vuoden 2024 alkaen.

Lisäksi joukkueilla/ryhmillä on omasta toiminnastaan muodostuva kausimaksu, joka riippuu joukkueen/ryhmän toiminnasta mm. kilpailuista, matkoista jne. Jokainen joukkue määrittelee itse kyseisen summan.

Tukirahasto

Seuralla on oma tukirahastonsa, jonka kautta perheet voivat hakea tukea harrastuskustannustensa kattamiseen haastavassa taloudellisessa tilanteessa. Tukirahastoa ovat olleet tukemassa Läpimurtosäätiö, Osuuskauppa Keskimaa ja Jalkapallosäätiö. Lisätietoja tukirahastosta ja tuen hakemisesta löydät TÄÄLTÄ.

Muistattehan maksaa seuran laskut ajallaan, jotta vältytään ylimääräisiltä kuluilta ja vaivalta. Laskuihin on tarvittaessa ja pyydettäessä mahdollista saada lisää maksuaikaa.

Muuramen Yritys ry

y-tunnus: 0208437-5